Історія Кантонського Ярмарку

1950-ті: ПОЧАТОК

Навесні 1957 – відбулася перша виставка Китайських експортних товарів в Гуанчжоу. У першій виставці брали участь 13 виробників, які демонстрували понад 10 000 різних видів продукції, що поставляються в 19 країн  (в основному – США, Європа, СРСР, Індія, а також Гонконг, Макао і Тайвань). Оборот першої виставки обчислювався сумою 86 570 000 доларів США, що склало 20% річного національного валового доходу.

1980-ті: ВИХІД НА ЗОВНІШНІ РИНКИ

Квітень 1982 року, п'ятдесят перша сесія Кантонського ярмарку. Час проведення скорочено з 30 днів до 20 днів.

Весна 1983, п'ятдесят третя сесія Кантонського ярмарку. Вперше в організації виставки задіяні іноземні інвестиції.

Осінь 1989 року, 66-я сесія збільшена з 15 до 20 днів. У 1989 році загальний оборот перевищив 10 000 000 000 доларів США.

1990-ті: БОРОТЬБА ЗА ПЕРШІСТЬ У СВІТОВІЙ ТОРГІВЛІ

У 1993 і 1994 роках традиційні способи проведення Кантонського ярмарку – розподіл товарів на категорії та організація виставкових стендів зазнали кілька основних реформ. Була введена ринкова диверсифікація товарів для поліпшення якості виставки, пройшло оновлення наукових методів торгівлі за допомогою впровадження новаторських технологій і стратегії розвитку торгівлі. Кількість продавців і обсяг продажів при цьому показали впевнене зростання.

21-ше сторіччя: ДРУГЕ МІСЦЕ СЕРЕД СВІТОВИХ ВИСТАВОК

Навесні 2002 року, організація 91 сесії Кантонського ярмарку в черговий раз піддалася реформуванню – період в 12 днів був розділений на 2 частини по 6 днів, з метою забезпечити органічне поєднання виставки широкого спектру продукції і професійної виставки. Восени 2003 року 94 сесія Кантонського ярмарку прийняла 150 000 відвідувачів, оборот перевищив рекордні 20 000 000 000 доларів США.

Осінь 2004 року. 96 сесія Кантонського ярмарку продовжила свій рух вперед і посіла друге місце в світі серед щорічних виставок.

ЧОМУ КАНТОНСЬКИЙ ЯРМАРОК ПРОХОДИТЬ В КВІТНІ І ЖОВТНІ?

З 1957 року Кантонський ярмарок проводиться навесні і восени, двічі на рік, в Гуанчжоу і це без жодного винятку.

У 1956 році організатори виставки Китайських експортних товарів, провівши підсумок роботи, прийшли до наступного висновку: через відмінності клімату в різних регіонах світу, різниці у попиті і пропозиції, відмінності в часі проведення етнічних свят в різних частинах світу, – у відвідувачів різні побажання щодо відвідування виставки. Загальна думка така, що середина весни і середина осені – найбільш вдалі сезони для проведення виставки. Виходячи з цього, сесії Кантонського ярмарку проводяться в Гуанчжоу в квітні-травні, при середній температурі 21.9 ℃, і в жовтні-листопаді, при температурі 23.7 ° C.