Якість внутрішнього повітря впливає на академічні показники учнів

Згідно з нещодавнім дослідженням, низька якість повітря в школах Великої Британії негативно впливає на академічні показники учнів та на оцінки.

Звіт про якість внутрішнього повітря в навчальних приміщеннях, підготовлений компанією Airflow Developments, що вивчає рух повітря, представляє думку вчителів зі 133 шкіл країни. Було встановлено, що 72% класних кімнат страждають від низької якості внутрішнього повітря. Також, 77% вчителів повідомили, що погана якість повітря в їхніх школах вплинула на здатність учнів до концентрації, що в свою чергу призводить до низьких оцінок на іспитах.

Близько 91% вчителів погодилися, що низька якість повітря негативно впливає на здоров’я, поведінку та працездатність учнів. У Лондоні цей показник зріс до 96%, тоді як шість із 10 вчителів (61%) стали свідками погіршення здоров’я учнів через загострення астми або інших захворювань легенів.

Майже троє з п’яти вчителів (59%) вважали навчальне приміщення з поганою якістю повітря непридатним для використання – як для вчителів, так і для учнів. “Ми всі розуміємо, як багато залежить від результатів іспитів, тому умови в аудиторії мають бути максимально сприятливими для навчання. Але це дослідження показує, що умови в багатьох школах далекі від ідеальних”, коментує Alan Siggins, генеральний директор Airflow Developments.

Погана якість внутрішнього повітря, очевидно, може призвести до проблем із здоров’ям і прогулів занять. Проте, навіть коли учні навчаються в школі, якість повітря, яка не відповідає нормам, може означати, що учням буде важко зосередитись і запам’ятати те, що вони вивчають, – найважливіші навички для підготовки до іспитів.

“Ми сподіваємося, що цей звіт послужить тривожним дзвіночком для людей, які можуть посприяти фінансуванню”, додає Siggins.