Згідно з останнім європейським дослідженням щодо цінових змін, попит на гідрофторвуглецеві холодильні агенти продовжував зростати в останньому кварталі 2020 року, тоді як ціни залишались відносно стабільними. Спостережуване зростання попиту, як і в попередньому кварталі, було пов’язане з накопиченням запасів перед цьогорічним черговим етапом поступового виведення гідрофторвуглеців з ринку. Іншим впливовим чинником також вважаються повідомлення про підвищення цін від китайських виробників, але попит був нижчим, ніж у попередні роки.
У порівнянні з падінням цін у 2019 році з пікових показників 2018 року, відбулася загальна стабілізація або помірне зниження цін у 2020 році. Ціни на робочі рідини R134a та R410A продовжували падати на рівні виробників, тоді як ціни дистриб’юторів, OEM-виробників та сервісних операторів трохи знизились або залишались стабільними.
Ціни на холодоагент R404A також зазнали певного зниження, за винятком сервісних компаній, що повідомили про незначне зростання.
Ціни на альтернативні холодильні агенти в основному залишились незмінними або несуттєво знизились на рівні дистриб’юторів та OEM-виробників, за винятком робочих сумішей R404A R448A та R449A, що помітно зросли.
Сервісні компанії повідомили про зниження закупівельних цін на регенеровані холодоагенти R404A (€34/кг) та R422D (€60/кг), тоді як ціни на регенерований R507A залишались стабільними на рівні близько €50/кг. З іншого боку, продажні ціни регенерованого R404A зросли до €98/кг, а R507A досягли €113/кг.
Закупівельна ціна регенерованого R404A була на 10% нижчою, а продажна ціна на 35% вищою, ніж ціна первинного R404A. Зазначені ціни для квотних дозволів становили від €0,60 до €3/тCO2e.
Повідомлень про проблеми з постачанням холодоагенту не зафіксовано, за винятком однієї французької сервісної компанії, що заявила про неможливість отримання холодоагенту R1234ze у своїх постачальників.
Останній звіт німецького маркетингового консультанта Öko-Recherche базується на цифрах, наданих 74 компаніями з 12 країн-членів Європейської Унії. Основними респондентами стали ринкові представники Франції, Німеччини, Італії та Польщі, серед яких були три виробники холодоагенту, 15 дистриб’юторів, 28 виробників оригінального обладнання OEM, 20 сервісних компаній, шість кінцевих споживачів та двоє інших.