15 квітня відкрився 135-й Китайський ярмарок імпорту та експорту («Кантонський ярмарок»), стартував одночасно онлайн і офлайн.
Цей Кантонський ярмарок збирає клієнтів з усього світу, а також велику кількість експонентів і відвідувачів, щоб поділитися можливостями для бізнесу. Ретельно організований у три фази, кожна з яких зосереджена на певних галузях промисловості чи продуктах, щоб учасники могли ефективно орієнтуватися та максимізувати участь у цій глобальній торговій події.
Gree під девізом «Gree Innovation, Green Life» взяла участь у ньому як онлайн, так і офлайн, всебічно демонструючи свої зіркові продукти та передові технології.
З 1957 року, коли його перший випуск відбувся в Гуанчжоу, Китай, ярмарок розширився до величезної платформи як для імпорту, так і для експорту з різних галузей промисловості, показуючи продукцію з багатьох секторів кожної весни та осені відповідно.