На 133-му Кантонському ярмарку компанія Gree продемонструвала свої передові технології та досягнення у розвитку екологічно чистого виробництва з нульовим викидом вуглецю під девізом «Вуглецева нейтральність без кордонів».
Відвідувачам ярмарку були представлені розумні онлайн-сервіси, включаючи шоурум віртуальної реальності (де користувачі могли дізнатися про особливості та характеристики продуктів Gree), інтернет-магазин проводив цілодобову пряму трансляцію, яка надавала максимально зручні умови для вивчення та розгляду обладнання Gree. Крім того, проводились рекламні акції на кількох соціальних медіаплатформах, де клієнти могли приєднатися до лотереї, публікуючи фотографії, зроблені біля стенда Gree у соціальних мережах.
Було запущено 4 акції з просування таких продуктів, як багатофункціональні теплові насоси Versati на холодоагенті R32, DC-інверторні компресорно-конденсаторні блоки, мультизональні системи з рекуперацією тепла Ultra Heat GMV6 HR, а також нові спліт-системи Clivia, оснащені новою мікросхемою інтелекту, який здатний відчувати зміни параметрів навколишнього середовища (таких, як вологість та температура в будинку під час роботи), вивчати звички користувача, щоб налаштовувати необхідний режим роботи, та досягати ефективного енергозбереження.
В рамках ярмарку, Gree представила свій енергозберігаючий тепловий насос Versati IV, який використовує воду як проміжний теплоносій. Versati IV використовує п’ять основних режимів задоволення всіх потреб користувачів: опалення, охолодження, гаряча вода, опалення + гаряча вода, охолодження + гаряча вода.
Участь у ярмарку важлива для Gree з погляду просування ідеї охорони навколишнього середовища та розширення міжнародного ринку. Gree прагне дотримуватися концепції “Вуглецева нейтральність без кордонів” і залишатися на чолі екологічної революції. Компанія веде роботу з клієнтами по всьому світу з пошуку більш екологічних рішень та просування зеленої трансформації світової економіки. Компанія пропонує вкладатися в технологічні інновації, дослідження та розробку продуктів, щоб надавати споживачам більш екологічне, ефективне та інтелектуальне обладнання.