Gree досягли нового максимуму онлайн-продажів – 10,27 млрд юанів (близько 1,45 млрд доларів), що набагато перевищує рекорд, встановлений на початку червня на онлайн-трансляції «День бренду Gree». Тоді сума склала 6,54 млрд юанів (близько 0,93 млрд доларів). 5 прямих трансляцій за участю президента Дун Мінчжу принесли компанії Gree понад 17,8 млрд юанів (близько 2,52 млрд доларів).
Під час прямого ефіру в кінці червня Дун Мінчжу виступила в ролі господині розумного будинку, створеного на основі екологічних технологій Gree і нової лінійки техніки з категорії «Здоров’я». Президент компанії провела демонстрацію використовуваного обладнання в кожній частині будинку: вітальні, дитячій, кухні, спальні та на балконі; а також поділилася з гостями розповіддю як нові технології сприяють комфортному і здоровому життю. Дун Мінчжу, ставши лідером думок і досягнувши рекордних показників в онлайн-форматі, реформує канали продажів компанії. Цей шлях почався з пошуку нового способу збуту для дистриб’юторів і вже зараз привів до об’єднання автономних магазинів по всій країні. Таким чином зараз компанія намітила новий режим роздрібної торгівлі.
Завдяки передовим технологіям і високій якості продукції, Gree не тільки досягли приголомшливих результатів продажів, але і змінили усталене у споживача уявлення про компанію: зараз споживач розуміє, що Gree – це не тільки відмінні кондиціонери. Таким чином компанія прокладає шлях для розвитку своїх продуктів інших напрямків, таких як велика і дрібна побутова техніка, смартфони, розумні будинки та промислове обладнання.
«Ринок для збуту є. Все, що нам потрібно зробити – це змінитися, щоб стати ближче до споживачів. В майбутньому ми будемо об’єднувати онлайн і офлайн послуги, намагаючись більш точно зрозуміти споживача і надаючи все більше переваг ». – Дун Мінчжу.