У чому рушійна сила GREE?

На початку липня президент Gree Electric Appliances Inc. пані Дун Мінчжу відвідала китайсько-ізраїльський інвестиційний саміт, присвячений темі інновацій та співпраці. У своєму виступі пані Дун поділилася інформацією про останні розробки GREE.

За її словами, кліматична галузь може розвиватися нескінченно, але все залежить від здатності підприємства до інновацій. З моменту створення GREE в Чжухаї пройшло 28 років. За цей час компанія пройшла шлях від невеликої фірми обсягом продажів всього 20 мільйонів юанів до всесвітньо відомого бренду з обсягом продажів понад 150 мільярдів юанів на рік. Починаючи з 2005 року обсяг продажів кондиціонерів GREE для житлових приміщень дозволив компанії стати одним зі світових лідерів на протязі 13 років. «Самоінновація є рушійною силою GREE, - підкреслила пані Дун. - Завдяки досягненням виробництва нам вдалося домогтися такого швидкого розвитку компанії за останні роки ».

Але GREE ніколи не зупиняється на досягнутому. Як приклад пані Дун привела Власний розробку компанії: трициліндровий двоступеневий ротаційний компресор GREE зі змінною продуктивністю. Нова технологія дозволяє здійснювати роботу кондиціонера в широкому діапазоні температур від -35 ℃ до +54 ℃, що виходить за стандартні межі високотемпературного охолодження і низькотемпературного нагріву кондиціонера. Цей продукт досить популярний в Північній Америці і на Близькому Сході.

У 2014 році GREE випустив ще одну власну розробку, об'єднавши фотоелектричні генерацію енергії зі споживанням енергії кондиціонера. Так з'явилися інверторні мультизональні системи на сонячних батареях. В даний час вони обслуговують понад 5000 інженерних проектів на заводах, в школах, будинках, фермах і т.д. Такі системи використовуються в 23 країнах, роблячи внесок у глобальне енергозбереження та скорочення викидів.

Пані Дун також зазначила, що протягом 28 років свого розвитку GREE поступово перетворювалася в промислову групу, розширюючи асортимент продукції, що випускається і освоюючи нові технології з метою підвищення ефективності виробництва. Компанія виробляє інтелектуальний обладнання, щоб внести новий вклад не тільки для власного розвитку, а й для розвитку виробництва Китаю.